شما اینجا هستید : آفنداک  -> خدمات > غرفه سازی >

غرفه سازی | ساخت غرفه نمایشگاهی | گرید A غرفه سازی | بهترین غرفه ساز تهران

غرفه سازی و غرفه سازی نمایشگاهی، بیشتر مختص افراد و کسب و کارهایی می باشد که به فکر سود دهی بالا می باشند و می خواهند محصولات و کالاهای خود و برند مخصوص به خود را به افراد دیگر معرفی کنند . اکثر افراد با ورود به اماکنی همانند نمایشگاه های مختلف که در سراسر کشور به مناسبت های مختلف برگزار می شود شاهد غرفه هایی می باشیم و اگر سوالی از ما پرسیده شود که غرفه نمایشگاهی چیست اولین چیزی که به خاطرمان می آید همان غرفه ها می باشد . اما غرفه ها فقط مختص به همین مدل ها نمی باشد و شامل انواع متفاوتی هستند. غرفه سازی و و داشتن غرفه جهت کسب و کار خود در نمایشگاه های کشوری و یا بین المللی یکی از ارکان مهم بازاریابی را طی کرده و پیشرفت چشمگیری در بازاریابی پیدا خواهد کرد . 
غرفه سازی چیست
غرفه سازی یکی از عوامل بسیار مهم و غیرقابل حذف در درست و کامل دیده شدن برند می باشد و می تواند اعتماد بیشتر خریداران را نسبت به سایر روش های دیگر بازار یابی به دست آورد. این شغل یکی از مشاغلی می باشد که نیاز به افراد خاص و مجرب دارد که بتوانند یک محیط کاملا مدرن و امن و پر از آرامش برای صاحبان کسب و کار فراهم کنند تا مشاغل بتوانند به صورت صحیح در نمایشگاه فعالیت کنند.

یکی از نکاتی که بسیار مهم باشد این موضوع است که جهت سفارش غرفه سازي برای معرفی کسب و کار در نمایشگاه ها باید این کار را به افرادی واگذار کنیم که همانطور که در بالا اشاره کردیم دارای تجربه باشند و بتوانند به موقع و زمانی که مد نظر ما می باشد به صاحبان کسب و کار تحویل دهند و سفارش تحویل داده شده متناسب با سلیقه ی شما و آنچه که به غرفه ساز سفارش داده اید باشد.
غرفه ساز
هدف ما این است که با تکمیل اطلاعات این صفحه از صفر تا صد غرفه سازی و غرفه سازی نمایشگاهی +  200 نمونه غرفه سازی را برای کاربران گرامی تهیه و در سایت درج نماییم . مسلما یکی از مهمترین بخش های هر نمایشگاه را غرفه هایی که ساخته شده اند تشکیل می دهند و غرفه هایی که مدرن و زیبا باشند در نمایشگاه بسیار تاثیر گذار می باشد . پس ما تا اینجای مقاله به این نتیجه می رسیم که غرفه سازی و افرادی که در ساخت غرفه شریک هستند بسیار مهم می باشد. در ادامه می خواهیم به مراحل ساخت غرفه بپردازیم و شما را با این مراحل آشنا کنیم :
عکس غرفه سازی
یکی از مسائل مهم که باید در طراحی غرفه نمایشگاهی به آن توجه داشته باشید دقت به عواملی نظیر نورپردازی محیط و هماهنگی رنگ می باشد. در طراحی غرفه نمایشگاهی باید فاکتورهای زیادی را مد نظر قرار دهید. مراحل طراحی غرفه بعد از کسب مجوز شروع می شود. برای طراحی غرفه می توانید از شرکت های ارائه دهنده ی این خدمات کمک بگیرید. این شرکت ها دارای دانش و تجربه ی کافی در امر غرفه سازی نمایشگاهی هستند. از جمله مراحل ساخت غرفه می توان به انتخاب مناطق مناسب برای ساخت غرفه اشاره کرد. انتخاب مکان با توجه به نوع کسب و کار و فاکتورها و عوامل دیگر انجام می گیرد. مرحله بعدی کف ریزی، نقاشی غرفه، انتخاب نوع طراحی و دکوراسیون غرفه، زیبا سازی غرفه و… است. در ساخت غرفه باید به ابعاد غرفه توجه داشته باشید. انتخاب و خرید انواع المان های مورد نیاز نظیر میز و صندلی و مبلمان و… بسیار مهم می باشد.

غرفه سازی چیست ؟

غرفه سازی نمایشگاهی و یا اصطلاحا ساخت غرفه نمایشگاهی یکی از مشاغلی می باشد که با گسترش نمایشگاه های مختلف در سراسر دنیا روز به روز در حال گسترش می باشد . غرفه سازی را می توان ترکیبی از هنر ، تجربه و خلاقیت نامید .
غرفه سازی چیست
به احتمال فراوان شما هم تابحال حداقل یکبار از نمایشگاه ها بازدید کرده اید و غرفه های مختلف با طراحی های گوناگون و موضوعات متفاوت را دیده اید و احتمالا شما هم با من هم نظر هستید که اولین نکته و ویژگی که باعث می شود شما بازدیدکنندگان جذب غرفه خاصی شوند ، طراحی غرفه بوده است. بنابر این می توان نتیجه گرفت که اولین دلیلی که باعث می شود غرفه ی شما در نمایشگاه نگاه بیشتری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند نوع غرفه سازی و خلاقیت در طراحی آن می باشد .
لازم به ذکر است ، منظور از خلاقیت و جذابیت در غرفه نمایشگاهی ، الزاما نیاز به هزینه های زیاد و هنگفت ندارد و می توان با هزینه های متناسب و متداول ، چنانچه غرفه ساز خلاقیت و تجربه لازم را داشته باشد ، صاحب یک غرفه خوب و جذاب شد .
یکی دیگر از ویژگی های شغل غرفه سازی ، وجود استرس زیاد در این شغل می باشد . غرفه سازی نیاز به صداقت ، خوش قولی ، تعهد و تجربه دارد. غرفه ساز می بایست با توجه به برنامه ای که با کارفرما توافق کرده است ، غرفه مورد نظر را با طرح تایید شده ، همراه با متریال مناسب در زمان دقیق تحویل بدهد و چنانچه خللی در هر یک از مراحل کار به هر دلیل ایجاد شود ، می تواند حضور و شرکت کارفرما را در نمایشگاه با چالش فراوان روبرو کند و باعث ضررهای مالی و اعتباری زیادی شود.
عکس غرفه نمایشگاهی
به طور مثال یک نمایشگاه خاص در سال یک بار تنها برگزار می شود و چنانچه غرفه ساز نتواند به تعهدات خود عمل کند و حضور کارفرما در نمایشگاه معلق شود ، این ضرر را به هیچ وجه غرفه ساز نمی تواند جبران کند و کارفرما از حضور در نمایشگاه مورد نظر محروم می شود . بنابراین به کارفرمایان گرامی توصیه می کنیم ، قبل از انتخاب مجری غرفه ساز ، تحقیقات لازم را در مورد صداقت ، تعهد و تجربه ی شرکت مورد نظر داشته باشند تا انتخاب دقیق و ایده آلی داشته باشند .
عکس غرفه سازی نمایشگاهی
امروزه یکی از روش‌های مهم برای معرفی کسب و کار و توسعه تجارت و پیشی گرفتن از رقیبان حضور در نمایشگاه های مختلف است. برای اینکه در نمایشگاه حضور پررنگ داشته باشید باید اقدام به غرفه سازی کنید. طراحی غرفه، تاثیر زیادی در گسترش کسب و کار و معرفی برند و لوگوی تجاری تان دارد. برای اینکه کسب و کار و محصولات و خدمات خود را به مشتریان و مخاطبان بیشتری معرفی کنید نیاز به حضور در نمایشگاه و غرفه سازی دارید. این غرفه ها در جذب مخاطبان و نشان دادن خدمات و محصولات تان نقش بزرگی دارند‌. شرکت آفنداک ارائه دهنده انواع خدمات در حوزه طراحی غرفه و غرفه سازی می باشد. 
هر چه طراحی غرفه بهتر باشد مخاطبان بیشتر جذب کسب و کار شما می شوند. بنابراین برای طراحی غرفه باید از کارشناسان و افرادی کمک بگیرید که در این زمینه ایده های خلاقانه ای ارائه دهند. شرکت آفنداک دارای ایده های نو برای طراحی غرفه است. 

غرفه ساز نمایشگاه و غرفه ساز نمایشگاهی

شرکت آفنداک به عنوان غرفه ساز نمایشگاه و غرفه ساز نمایشگاهی و دارای رتبه و گرید A غرفه سازی ، با فعالیت چندین ساله و تجربه همکاری با شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی و همچنین شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی ، آمادگی همکاری در زمینه طراحی و اجرای غرفه سازی را دارا می باشد .
تصویر غرفه سازی نمایشگاه
غرفه ساز و غرفه سازان وظیفه برنامه ریزی ، طراحی ، تولید و اجرای غرفه را برعهده دارند و به صورت کلی از صفر تا صد پیاده سازی غرفه توسط غرفه ساز انجام می شود . در توضیحات و مقالات قبی از اهمیت کیفیت و زیبایی غرفه بیان کردیم و به صورت کلی سهم زیادی از موفقیت شما در شرکت در نمایشگاه ، به انتخاب غرفه ساز مورد نظر توسط شما بستگی خواهد داشت . پس قبل از همکاری ، حتما رزومه غرفه ساز را با دقت و زمان کافی بررسی نمایید .
در ساخت غرفه باید یک سری استانداردها و قواعد رعایت شوند تا غرفه نمایشگاهی تاثیر زیادی در جذب مشتریان و مخاطبان داشته باشد. غرفه ساز نمایشگاهی با تمامی قواعد و اصول آشنا بوده و دارای دانش و مهارت کافی در این زمینه می باشد. غرفه ساز نمایشگاهی با طراحی اصولی و مدرن غرفه شرایط لازم را برای حضور بازدیدکنندگان و مخاطبان فراهم می‌ کند. غرفه ساز حرفه ای با متدهای طراحی غرفه نمایشگاهی آشنا بوده و ایده های خلاقانه ای در اختیارتان قرار می دهد.
طراحی غرفه سازی نمایشگاهی
در ساخت غرفه باید از فردی کمک بگیرید که دارای تجربه و پروژه‌های موفق باشند. طراحی غرفه نمایشگاهی باید با نوع خدمات و محصولات شرکت هماهنگی داشته باشد. دکوراسیون غرفه باید طوری باشد که بازدیدکنندگان و مخاطبان تمایل به مراجعه به غرفه را داشته باشند. بنابراین برای اینکه در نمایشگاه حضور موفق و تاثیرگذار داشته باشید باید با مشاوره از طراحان و غرفه سازان حرفه ای بهترین غرفه را طراحی کنید. شرکت آفنداک با ارائه ایده های مختلف توانسته در این زمینه فعالیت کند. 

شرکت غرفه سازی

شرکت غرفه سازی آفنداک در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت داشته است. فعالیت خود را در سال ۱۳۸۵ آغاز کرده و در این راستا فعالیت حرفه‌ای داشته است. در این شرکت غرفه سازان و طراحان غرفه با بهره گیری از توان بالای هنری خود توانسته اند فعالیت حرفه ای داشته باشند. در این شرکت طراحان غرفه وجود دارد که به دانش روز در زمینه طراحی غرفه آشنا بوده و در این زمینه پروژه‌های زیادی را ارائه داده اند.

شرکت غرفه سازی آفنداک

شرکت آفنداک ( گرید A غرفه سازی تهران ) در زمینه مشاوره برای طراحی غرفه های نمایشگاهی و اجرای دکوراسیون داخلی در پروژه‌های غرفه سازی فعالیت می کند. شرکت آفنداک ایده ها و راهکارهای متنوعی برای طراحی غرفه متناسب با محصولات و خدمات شرکت ها در پیش پای مشتریان و مخاطبان قرار می دهد. خدمات این شرکت در زمینه طراحی و ساخت انواع غرفه با هزینه مناسب ارائه می شود. مشتریان و مخاطبان و متقاضیان ساخت و طراحی غرفه نمایشگاهی می توانند برای کسب ایده های خلاقانه از غرفه سازان ماهر و حرفه ای مشاوره بگیرند. فهرست خدمات شرکت آفنداک در زمینه طراحی غرفه می توان به غرفه سازی و غرفه آرایی، فروش ملزومات و المان های مربوط به غرفه و سازه های نمایشگاهی، اجاره ملزومات غرفه سازی و… اشاره کرد.

مزایای ساخت غرفه

شرکت در نمایشگاه های تجاری و غرفه سازی نمایشگاهی مزایای زیادی را برای یک کسب و کار به دنبال دارد. در حقیقت همانطور که ذکر کردیم امروزه کسب و کارها برای دیده شدن و معرفی محصولات خود و جذب بیشتر مشتریان به نمایشگاه های تجاری می روند. به عنوان مثال کسب و کار ها و شرکت ها با شرکت در نمایشگاه های تجاری با مشتریان زیادی ملاقات کرده و می توانند محصولات خود را به شیوه نوین و مدرن بازاریابی کنند. همچنین کسب و کار ها می توانند خدمات و محصولات خود را برای مشتریان جدید معرفی کنند.

غرفه ساز نمایشگاهی

این موضوع بیشتر در افزایش فروش و افزایش تعداد مشتریان تاثیر گذار می باشد. بعلاوه یک کسب و کار و شرکت می تواند برند لوگو تجاری خود را با شرکت در نمایشگاه ها قدرتمند تر کند. به این صورت که با معرفی بیشتر برند خود در جامعه و در بین رقیبان شناخته شده تر شود. با توجه به اینکه رقیبان در این نمایشگاه شرکت می کنند وجود کسب و کارها برای پیش گرفتن و عقب نماندن از رقیبان حائز اهمیت است. همچنین شناخت رقبان و آشنایی با دستاوردها و محصولات و خدمات رقبا میتواند در پیشرفته کسب و کار تاثیر گذار باشد. 

دلایل ساخت غرفه چیست؟

یکی از دلایل مهم و اصلی برای غرفه سازی در نمایشگاه ها افزایش سود صاحب غرفه می باشد. همانطور که در قسمت بالا توضیح دادیم یک کسب و کار و شرکت برای اینکه بتواند نوع کسب و کار و ماهیت شرکت و برند خود را معرفی کند نیاز به طراحی غرفه و حضور در نمایشگاه ها دارد. یکی از مهمترین اهداف حضور در نمایشگاه و غرفه سازی اهداف تجاری و اقتصادی است. در واقع یک کسب و کار برای اینکه بتواند قدرت برند و نام تجاری و کیفیت خدمات و محصولات خود را به رقیبان و مشتریان نشان دهد نیاز به شرکت در نمایشگاه ها دارد.

ساخت غرفه نمایشگاهی

به علاوه یکی از روش هایی که کسب و کار ها می توانند بدون صرف هزینه های زیاد محصولات و برند خود را تبلیغ و بازاریابی کنند حضور در نمایشگاه است. در این صورت کسب و کار ها می توانند در میان مشتریان و رقبا جایگاه ثابت و موثری پیدا کنند‌. شرکت و کسب و کارها می‌ توانند برند و ماهیت کسب و کار خود را برجسته تر کنند. به این ترتیب با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کرده و خدمات و محصولات خود را عرضه می کنند. همچنین در این صورت شرکت ها می توانند بدون واسطه محصولات و خدمات خود را عرضه کرده و به فروش برسانند. 

نکات مهم در غرفه سازی

در طراحی غرفه و غرفه سازی یکسری نکات وجود دارد. اولین نکته توجه به هماهنگی طراحی غرفه و ماهیت و نوع فعالیت کسب و کار می باشد. به عبارت دیگر محصولات و خدماتی که یک شرکت و کسب و کار عرضه می‌ کند باید با دکوراسیون داخلی غرفه هماهنگی داشته باشد. به عنوان مثال اگر یک کسب و کار در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند باید طراحی و دکوراسیون داخلی غرفه نشان دهنده این موضوع باشد. نکته دیگر توجه به نورپردازی درست غرفه است.

نکات غرفه سازی

نورپردازی غرفه باید به صورت اصولی انجام گیرد تا در جذب بازدید کنندگان تاثیر مثبت داشته باشد. نکات مهم دیگر که در جذب مخاطب تاثیر گذار هستند صدا و بو و فرم غرفه می باشند. المان ها و وسایل استفاده شده در طراحی غرفه نیز باید با رنگبندی و نوع سبک غرفه هماهنگی داشته باشند. به عنوان مثال اگر طراحی غرفه به سبک مدرن است، وسایل استفاده شده نیز باید دارای طراحی مدرن باشند. نکته مهم دیگر فراهم کردن مکانی برای بازدید عموم است. برای این منظور می‌ توانید از مبلمان و میز و صندلی مناسب برای محل نشستن بازدیدکنندگان استفاده کنید. غرفه داران باید طرز برخورد خوبی با بازدید کنندگان داشته باشند. 

آشنایی با انواع غرفه سازی نمایشگاهی

غرفه سازی نمایشگاهی داری انواع مختلفی می باشد و کسب و کارها با توجه به نوع فعالیت خود می توانند یکی از انواع را برگزینند. در ساخت غرفه سازی نمایشگاهی خاص از طرح های خلاقانه و سفارشی استفاده می کنند. طراحی غرفه متناسب با نیاز مشتریان است. این مدل از طراحی غرفه جزو پرطرفدارترین انواع غرفه سازی نمایشگاهی است. این نوع از غرفه سازی با توجه به بودجه مشارکت کننده و متقاضی غرفه سازی دارای المان ها و اجزای مختلف است. انتخاب نوع تجهیزاتی که در غرفه سازی استفاده می شود یکی از عوامل مهم در قیمت غرفه سازی به شمار می رود.
انواع غرفه سازی نمایشگاهی
غرفه سازی نمایشگاهی پرتابل یکی از انواع غرفه سازی نمایشگاهی می باشد که با استفاده از سازه هایی ساخته می شود که دارای قابلیت نصب چندین بار هستند. به این صورت که اجزای مختلف غرفه به صورت پارت های جدا در کنار یکدیگر قرار می گیرند. به عبارت دیگر پارت ها قابل حمل و جدا در کنار یکدیگر مونتاژ می شوند. بعد از اتمام نمایشگاه صاحبان می توانند سازه ها را از یکدیگر جدا کنند. غرفه سازی ماکسیما نوع دیگری از غرفه سازی می باشد که از مدل غرفه سازی مدولار است. این مدل از غرفه سازی طراحی بی نظیری دارد. 

ارتفاع مجاز غرفه سازی در نمایشگاه

اندازه، پیکربندی و نقشه های غرفه نمایشگاه های تجاری باید کاملا مطابق با اندازه ها و استاندارد های برقرار در هر نمایشگاهی باشد. بنابراین یکی از مواردی که باید در مورد آن کسب تکلیف کنید، ارتفاع مجاز غرفه سازی در آن نمایشگاه است. در مورد این موضوع، می توانید به هنگام اجاره غرفه سوال نمایید و اطلاعات مورد نیاز را به دست آورید. همچنین راجع به متریالی که می خواهید برای غرفه سازی از آن ها استفاده کنید، به طور کامل تحقیق نمایید. البته، اسکافر های فلزی مدت‌ هاست که برای پیکربندی غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد
ادامه مطلب

صفر تا صد طراحی و اجرای غرفه نمایشگاهی

اگر صاحب یک بیزنس بزرگ و یا حتی کوچک باشید، بدتان نمی آید که در نمایشگاه هایی که در حوزه کسب و کار شما برگزار می شود شرکت کنید و از این طریق برند خود را به افراد بیشتری نشان دهید. اما حضور در نمایشگاه و جذب مشتریان بیشتر نیاز به یک ویترین مناسب دارد. غرفه سازی همان چیزی است که شما برای حضور در نمایشگاه ها به آن نیاز دارید.
ادامه مطلب

ساخت غرفه و مراحل ساخت آن

تحویل مدارک به مدیر سالن : اولین مرحله جهت ساخت و شرو ع غرفه دریافت مجوز و نقشه ی سه بعدی از فضای ساخت غرفه می باشد . مدیر سالن با دریافت مجوز ها و نقشه ی سه بعدی فضای ساخت غرفه را مشخص و تحویل شخص اجرا کننده ی غرفه می دهد . سپس فضای ساخت غرفه با خط کشی و ابعاد  دقیق تحویل مجری خواهد شد و مهمترین تفاوت هایی که ممکن است در این مرحله به وجود بیاید  اختلاف ابعاد تحویلی از مدیر سالن و نمایشگاه با ابعاد طراحی شده جهت سازه می باشد.بنابر این مهم می باشد که حتما ابعاد و فضای تحویلی جهت غرفه سازی دقیقا چک شود و در صورت عدم هماهنگی پیگیری ها و رفع اشکال قبل از مرحله ی بعدی که کف سازی می باشد انجام بگیرد. 
ادامه مطلب

انواع غرفه سازی

اولین نوع از غرفه که به توضیح آن خواهیم پرداخت غرفه خودساز یا غرفه چوبی می باشد . غرفه های چوبی همانند نامش از نئوپان و ام دی اف و حتی در  برخی موارد از آهن ساخته می شود و به دلیل استفاده از متریال های استفاده شده در ساخت این نوع غرفه دارای مزیت هایی از جمله تنوع در طرح و رنگ و شکل غرفه می توان اشاره کرد . دومین نوع معرفی شده در این مقاله غرفه مدولار یا پارتیشن می باشد :این نوع از غرفه یا سازه از پایه، قید و پنل با ارتفاع معمولا ۲۴۰ سانتی متر که به فاصله یک متر از هم به  یکدیگر  متصل می شود، تشکیل  و در متراژهای متفاوت قابل اجرا می باشد . این نوع از غرفه ها فقط مناسب فضا های بسته به جهت آسیب پذیر بودن در برابر شرایط جوی می باشد .
ادامه مطلب
غرفه سازی چیست ؟
مراحل مشاوره ، طراحی و ساخت انواع غرفه جهت شرکت در نمایشگاه های مختلف را غرفه سازی می نامند .
شماره تماس برای مشاوره و سفارش غرفه سازی چه شماره هایی می باشد ؟
شماره موبایل 09126052412 و تلفن 02188880560 جهت مشاوره و سفارش غرفه سازی می باشد .
اهمیت غرفه سازی چیست ؟
مهمترین هدف از غرفه سازی ، نمایش بهتر و قدرتمند خدمات و محصولات و برند شرکت ها در نمایشگاه ها می باشد.
مشاوره رایگان برای غرفه سازی به چه صورت می باشد ؟
جهت مشاوره رایگان در زمینه غرفه سازی و شرکت در نمایشگاه ها می توانید با شماره 09126052412 تماس بگیرید .
اطلاعات تماس
آدرس: تـــهران ، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، مجتمع تجاری صدف، طبقه دوم اداری، واحد ۲
 تلفن تماس: 02188880560  و  02188797301
 شماره همراه: 09126052412
 پست الکترونیک: info @ afandak.net
تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به گروه معماری آفنداک می باشد .
طراحی سایت و سئو : ایران طراح